یادگیری مبتنی بر پروژه ( PjBL ) رویکردی امیدوارکننده است که یادگیری دانش‌آموزان را در آموزش عالی بهبود می‌بخشد. مطالعات تجربی در مورد یادگیری مبتنی بر پروژه با تمرکز بر نتایج دانش‌آموز بررسی شده است. پیامدهای عاطفی (یعنی ادراک از مزایای PjBL و درک تجربه PjBL ) بیشترین کاربرد را داشتند،که توسط پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده و مجلات خود انعکاسی ( self-reflection ) اندازه گیری شد. پیامدهای شناختی (یعنی دانش و راهبردهای شناختی) و پیامدهای رفتاری (یعنی مهارت‌ها و مشارکت) با پرسشنا .

روش اصلی موفقیت در کنکور و آزمون ها(پزشکی، حقوق، مهندسی، نمونه و تیزهوشان)با پکیج کنکورپلاس

لوح تقدیر قرآنی دانش آموزی - PSD - فتوشاپ

جزوه آنالیز عددی پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به همراه سوالات آزمون ورودی دکتری

طرح درس و روش تدریس علوم اول، درس5 : دنیای گیاهان

جزوه اصول مصاحبه بالینی/ فاطمه قاسملو

مروری بر یادگیری پروژه محور در آموزش عالی: نتایج و اقدامات دانش آموزی

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی

یادگیری ,پروژه ,پیامدهای ,یعنی ,pjbl ,نتایج ,آموزش عالی ,دانش آموزی ,یادگیری مبتنی ,اقدامات دانش ,عالی نتایج
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها